Klachten / Klantenservice

Wat te doen bij schade?

Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven we daar natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf wel naar. Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling bij ons via ons  contactformulier. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade snel kan worden beoordeeld.

Klachtafhandeling

Bij Bluebell-Shop draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen.U kunt uw klachten richten aan de afdeling Klantenservice. U ontvangt altijd een inhoudelijke reactie binnen 48 uur na ontvangst van uw klacht. Onze klantenservice is bereikbaar via ons contactformulier Voor een correcte en snelle afhandeling dient u uw email zo compleet mogelijk te versturen, graag met foto's .

Klantenservice

U kunt contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen u graag verder met al uw vragen.